Breaking Wind

 
 Jag älskar parodier, tycker det är jättekul hihi. Så nu ska jag se "Breaking wind" en parodi på "Breaking dawn". Såg den en gång på hemmakväll men jag var ensam om att vilja hyra den... wonder why..... Sen har jag glömt bort den men nu uppstod den i mitt minne helt från ingenstans! Så nu ska jag se och painta mina nails sen sova.

Imorgon jobbar jag 15-19 så ännu en härlig sovmorgon har jag framför mig. Fast kan inte sova allt för länge då jag har en tid på vårdcentralen.... min mamma tvingar mig fara dit pga. min bil-incident. Såna här nackskador måste tydligen dokumenteras om jag får problem i framtiden (stor risk.. jag hatar vårdcentral)

Godnatt på er ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback