Barbie princess charm school

 
 
Gokväll. Maria och Mindy var bäst som vanligt, dom är så himla roliga. Tv3 får aldrig sluta visa maria och mindy på teven för jag skulle aldrig kunna leva ett liv utan maria och mindy. Hur gjorde man när man var ung och dum och inte visste att dom fanns? Livet utan dom var så ensamt och kallt... Tur att dom finns nu

Sen programmet slutade hade jag blivit medlem på norrlandskontakten.se. Jag märkte snabbt att det inte var sättet för mig att träffa min blivande man då det antingen var tjocka killar eller fula turkar som var medlem. Ursäkta språket men det är sanning. Jag får helt enkelt prova en annan metod, funderar på att fara på biblioteket. Jag hörde på radion att det var ganska stor chans att man träffar någon där. Då är det nog större risk på stadsbiblioteket då det till och med finns ett fik där, biblioteket här i ursviken är det mest snorungar på... Eller ibland brukar en gammal fet kille vara där och chatta med någon stackars asiatisk tjej. Men fler killar än så har jag inte sett där.
 
Så vi får se vilken dag här framöver jag ska besöka stadsbiblioteket. Jag undrar om det är större risk att träffa någon under dagtid eller kvällstid? Skulle tippa kvällstid för på dagen är det säkert bara arbetslösa losers som har tid att vara där.

Nu håller jag ladda hem "Barbie princess charm school". Det låter som en bra film, jag älskar barbie. Har typ sett alla, min favorit är "Barbies Diary", den har jag till och med köpt på dvd. Två gånger, då den första fick repor. Men "princess charm school" låter ju dessutom som man kan lära sig något av den, lite prinsesscharm skulle jag behöva. (det blir säkert en fördel på biblioteket) Sen ska jag sova, länge. Jobbar eftermiddag imorgon med! Men hade tänkt fara på stan, fast det känns jobbigt. Förut ville jag på stan varje dag men nu har jag lessnat.. vill hellre spara pengar. Det gick ganska bra att spara pengar den här månaden. Förutom att jag köpte dyra skor och ett hår för 6000. Men förutom det.. Jag har iallafall sparat 1000 kr:D

När jag är trött blir det ofta såna här inlägg på sandra-bloggen. Mi scusi. (italienska för ursäkta mig, det, och ordet för glass, gelato, var det enda jag lärde mig under ett års studier i italienska. jag fick IG)

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback