want to be warm

 
Dagens wantie är inte så jävla kul. Men idag finns det inget mer i hela världen jag skulle vilja ha. Förutom en sibirisk tiger men dom är utrotningshotade. Iallafall så håller jag på att frysa till döds och det beror på att jag inte äger någon vinterjacka. Det här är alltså ingenting jag bara vill ha utan jag MÅSTE ha. Har kollat i sinne och alla snygga jackor är ju kalla, det vet alla. Därför måste man kolla på någon mindre snygg om man vill vara varm. Men efter mycket tittande har jag hittat denna som är ganska fin och ser ut att vara extremt varm och skön. Problemet = Den kostar nästan 5000 kr. Alltså jag hatar vintern för att den är kall men inte nog med det, den är jävligt dyr också.

Så antingen fryser jag ihjäl eller så prostituerar jag mig. Eller det spelar nog ingen roll för ska jag gå på gatan utan vinterjacka kommer jag ju ändå frysa ihjäl. En ond cirkel tror jag det kallas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback