THE DRESS

Den här dagen avslutades verkligen på bästa sätt, nyårsklänningen jag trånat över och helt gett upp hoppet för är äntligen MIN ! Jag bestämde mig för ganska länge sen att jag ville ha den här klänningen och varje dag gick jag in och kollade och tänkte "jo den finns kvar :)" Men beställde den aldrig för jag tänkte att jag kanske skulle hitta någon finare och en dag så var den såklart SLUT och jag fick panik. Har till och med mailat dom för att fråga om den skulle komma in igen men dom sa nej. MEN DOM LJÖG??? För jag anmälade mig ändå för sån här bevakning som gör att man får ett automatiskt mail när den kommer in i lager igen. Och ikväll när jag låg i solariet fick jag ett mail att den kommit in och jag beställde den jäävlart diräkt !! Så jag fick internetshoppa i solarie, tur man är kvinna så man kan göra flera saker samtidigt. Men tur att jag gjorde det för nu är den redan slut igen ! Hoppas bara den passar annars kommer jag få heptatit a & b

So sweet, so beautiful <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback