Sunday funday and holy mama

Hejsan idag är det söndag och jag är inte bakis, skönt. Så jag var uppe tidigt och strosade in till stan för ett besök på suntan. Sen träffade jag mina polare emma å wille, vi köpte skor till william. Jag och emma har även varit på våran favoritaffär Ica Maxi. Kom hem för ett tag sedan och nu har jag mysat ner mig i soffan och är redo för en myskväll. Hoppas den här kvällen går sakta för imorgon är det jobb... :'(  Som tur är så är det ju bara en dags jobb och sen är det NYÅRSAFTON :) Har ni nåt filmtips på en film som jag och min mamma kan se ikväll ?

 
Vad tycker ni om mina nailzz?? Dom såg förjävliga ut för jag hade typ 29 lager nagellack och det var avskavt och fult. Så igår fick jag nog, gick in till stan, köpte en fil och ett nagellack och nu ser jag ut som en prinsessa. Skitfint blev det om jag får säga det själv hehehe :D Det var det här nagellacket jag köpte:

 
Nya IsaDora holographic nails. Det innebär att man får en holografisk nagel, det är jättebra om jag förstått det rätt, jag googlade: Holografi (av grekiskans holo = "hel" eller "fullständig", graphia = "skriven")  Man får alltså en hel och fullständig nagel som är skriven. Redo för nyårsafton

Kommentarer
Postat av: Anonym

händer på nyårs:D?

Svar: vad händer inte på nyårs ;););)jag ska äta middag med vänner, dricka alkohol, smälla raketer och få en nyårskyss (kanske av dig) Vad ska du själv göra du mystiska människa? :D
Sandra

2013-12-29 @ 16:53:31
Postat av: Amanda

Åhh va fina naglar!

Svar: tack my love<3
Sandra

2013-12-29 @ 17:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback