partaj och polack


Igår var det partaj för oss damer wiho och idag sov jag till 1 !!! Heelt sjukt. Så jag har inte hunnit göra mycket mer än att duscha och varit bakfull som en gås. Snart ska vi iallafall iväg och äta pizza namnam och sen ska jag bara dööö i min säng och se homeland och dippa chips. Så jävla skönt. Helvete så fort helgerna går, heelt sjukt. Man behöver MINST dubbelt så många dagar med helg. Helst skulle jag ha helg 7 dagar i veckan, då skulle man hinna med mycket. Då kanske jag skulle ha tid att skruva ihop min tvbänk. Har ju haft den här här jättelänge men fattar fan inte hur man skruvar ihop den. Har kollat på beskrivningen flera gånger men gett upp innan jag ens börjat. Så jävla jobbigt att vara en ensamstående blond kvinna. Jag tror jag måste leja en polack som skruvar ihop den åt mig. Någon som vet vart man hittar såna där polacker?

Nu ska vi dra på dallas tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback