Natti Såhär såg jag ut igår, inte idag för det är söndag, jag är bakis och ful Det här skulle kunna bli mitt största klago-inlägg någonsin men jag ska skona er, och mig. Istället säger jag bara godnatt och sov gott. Och kan även nämna att jag inte vet när vi ses igen för min dator är helt och hållet trasig. Jävla skit jävla data som jag inte ens betalat av ännu. Jag hatar min dator. Ja iallafall så måste jag lämna in den på lagning imorgon så jag kan inte fortsätta driva de här bloggen under tiden jag saknar dator. Jag har ingen tv heller så nu ska jag få prova hur manlevde på stenåldern, helt ofrivilligt och det är inget jag ser fram emot. Natti 2013-12-15 @ 21:46:37 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Såhär såg jag ut igår, inte idag för det är söndag, jag är bakis och ful

Det här skulle kunna bli mitt största klago-inlägg någonsin men jag ska skona er, och mig. Istället säger jag bara godnatt och sov gott. Och kan även nämna att jag inte vet när vi ses igen för min dator är helt och hållet trasig. Jävla skit jävla data som jag inte ens betalat av ännu. Jag hatar min dator. Ja iallafall så måste jag lämna in den på lagning imorgon så jag kan inte fortsätta driva de här bloggen under tiden jag saknar dator. Jag har ingen tv heller så nu ska jag få prova hur man levde på stenåldern, helt ofrivilligt och det är inget jag ser fram emot. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback