Mitt 2013

 

Varje år har jag kört den här listan, så kan ju inte skippa det i år, även om jag kanske skulle vilja hehe

 

Har 2013 varit bra?

Det har varit det sämsta året ever in my life, tyvärr :P

Höll du några utav dina nyårslöften?

Jag vet inte om jag hade några? Har nog aldrig haft det hehe. Men i år då jävlar ska jag satsa stort på löftena =) Och satsa ännu mer på att hålla dom

Tror du 2014 kommer bli lika bra?

Blir det inte bättre rakar jag av mig håret , flyttar till vegas och köper en pytonorm

Har du förlorat någon kompis detta år?

Förlorade the love of my life, en bästa vän, min familj, mitt hem, mina älskade djur och min dator

Vad spenderade du mest pengar på?

Shoppingshopping... och läsk.. hehe

Finns det någonting du ångrar med 2013?

Ångrar mycket... Borde absollut ha sökt mer jobb eller iallafall tagit reda på vad jag vill göra med livet. Att bli rik vet jag ju att jag vill bli men jag tror inte jag blir det bara sådär hehe... så nästa år ska jag ta reda på hur jag ska bli rik. Det kanske innebär att jag ska gifta mig med en rik och snygg man men det får vi se :D

Blev du kär i år?

Nej tyvärr inte 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmmmm, jag:


? fick vattenplaning med bilen
? satte i extensions

? besökte huvudstaden med polare

? flyttade

? Handlade på systembolaget

? Var i London

 


Dog någon som stod dig nära?

Min lilla vovve

Vilka länder besökte du?

LONDON = ENGLAND

 
 
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Vill ha pengar i överflöd, en karriär, en kille, större tissar och ett djur

Fick du sparken under 2013?

nej 

Största misstaget?

Hmm kanske vattenplaningen.. det var en bra bil....

Har du varit sjuk eller skadat dig?

En gång var jag sjuk och hade feber flera dagar det var ett h-vete och skittråkigt. Men några andra fysiska sjukdomar har jag nog inte haft


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Typ inte :) Nej men mycket jag shoppat har gjort mig glad hehehe.. t.ex. min michael kors väska och uggsen, och när vi bokade london-resan var jag glad =) Sen såklart så har friends and family gjort mig glad många gånger<3

 Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om år 2013?

Miss decibel, eller visst var det detta år den kom? Jag kollade igenom min spotify och det var första låten jag såg så därför sa jag den. tycker det är jävligt svårt att komma ihåg vilka låtar man lyssnat på under ett år hehe. Men också andra sidan med rhymes and riddim för dom började följa mig på insta och vi blev ihop. Hmm också aviccis partysongs. Tänker på PDOL och byske beach party

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Har varit en ledsen liten kycklingunge

 

Hur tillbringade du julen?

På oxford-street med mamma och fanny, shoppade som aldrig förr och försökte väll att inte tänka på att det var julafton. På kvällen var vi på lyxbio och såg Hobbit i 3D

Årets bästa film? 
CATCHING FIRE ! Såg den två gånger på bio och jag vill se den på bio igen. Just nu lyssnar jag på nästa bok på en bra app. Fy faaaan så bra den är. Jag önskar att jag levde i deras värld. Då kunde katta och peeta vara ihop också kunde jag bli ihop med Gale. Då kunde vi jaga tsm i skogen <3 Och jag vill vara den som mördar president Snow.

 
 

Favoritprogram på TV?

Svenska Holleywoodfruar, Hela sverige bakar, Paradise hotel, julkalendern

Bästa boken du läste i år?

Jag tror inte jag läst någon bok :'( Hade köpt en bok enkomt för London-resan som jag skulle ha med mig men den glömde jag SÅKLART. Det var iallafall boken "sex and the mamma-liv" Måste ta mig tid att läsa den. Det är min gudinna Hannah Widell som skrivit den och därför VET jag att den är bäst. Hannah och Amanda är ju som ni vet mina gudar här i livet och allt dom säger är min lag 

 
Något du önskade dig och fick?

En kamera när jag fyllde 20 =) 

Något du önskade dig men inte fick?

Ehhh ja ni som läst bloggen vet ju att jag velat ha något nytt varje dag men jag har aldrig fått något av det hehe..

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2013? 

Åt middag på Olles med family sen kom tjejerna till mig på födelsedags-fika hihi ?

 

 Vad fick dig att må bra?

Vännerna, my sister, shopping, fest.. hehe

Årets mat:

Smoothie :P

Årets dryck:

Red Bull sugarefree såklart, Pepsi Max, Julmust light, Xider pine-citrus & xider wasabi-lemon. Och typ bols banan blandat med mjölk. Det smakar som en milkshake fast man blir full. Tyvärr kan jag inte dricka det längre för jag är så jäävla less att jag spyr av tanken. Men annars så är det ett tips till er ungdomar som är över 18. Är ni under 18 kommer jag att anmäla er

Årets semester:

London & Stockholm med vänninorna =)

Årets konsert:

Jag hatar konsert, får ont i huvet så har inte varit på någon hehe :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback