LONDON-SHOPPING


Här är en liten del av det jag shoppade i London! Hehe. Gick loss på victorias secret. Det var något av det bästa jag gjort i hela mitt liv. Att vara där är som att vara i seven heaven. Vill dit igen... skulle kunna bo där. Något som jag också är sjukt nöjd med är mina nya UGGS ! Det var en grej jag hade på min MUST HAVE - lista. Velade dock sjukt länge mellan dom här diamant uggsen eller helt vanliga svarta. Men det blev dom med diamant och jag är SJUKT nöjd med dom. Såååå söta, fina & mysiga. Skulle kunna gifta mig i dom ifall jag ska ha ett vinter-bröllop. Men det är nog inte aktuellt för jag hatar vinter och jag ska ha ett par sjukt höga heels när jag gifter mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback