LONDOL del 1



Hey and Ho, nu är jag tillbaka i landet Sverige igen. Har haft en väldigt bra resa tillsammans med mina närmaste och käraste Mamma Lindahl och Syster Lindahl. Vi har shoppat oss crazy, gått 1000 mil, varit på lyxbio, ätit på goda caféer och restauranger, sett kändisar, varit på kul museum, shoppat lite till, varit i himlen (victorias secret - affären) och ätit minst 9 morotskakor.

Nu är vi hemma och det känns lite både och. Skönt att sova i sin egna säng och kul att träffa vännerna men att vara back to reality, både pank och fet känns förjävligt

IALLAFALL så måste jag berätta om kändisarna vi såg. Jag såg huvudpersonen i homeland!!!!!!!!!!!!!!! Alltså han den orangea gingern som allt handlar om !!! Jag såg honom springa omkring med en massa shoppingpåsar och jag blev helt starstruck. Jag sprang fram till honom och berättade att jag älskar serien och sen hånglade vi. Nej jag skoja bara, jag kollade bara på honom med stora ögon. Dagen efter promenerade vi på Londons gator och gissa vem som gick framför oss?? Kat Von D !! Lika snygg i verkligheten var hon. Jag hånglade med hon också. Nej skoja igen. På Arlanda såg vi paradise hotel - gänget, Samir , Mia & Paow! Samir är lika snygg i verkligheten men hans klädstil är ingen höjdare tycker jag. Lite för turkigt tycker jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback