kjol, collagetröja&fett hår

Hey little hoes! Sandra the santa is here again. Have you missed me?? Jag har saknat er. Det har inte hänt så mycket i mitt liv... jag har jobbat & lyssnat 11 timmar på ljudbok. =) Hungergames nr 3.. fy farao så bra och jag älskar varenda en i hela bok-serien. Förutom alla som hejar på regimen och president Snow. Alla ni som gör det kan sluta läsa min blogg nu på direkten!!!!!!

Idag fick jag sluta typ klockan 11 och det kan ha varit det bästa som hänt mig på lång tid. Hade typ panikångest så när jag fick sluta lättade en sten från hjärnan. Så sen dess har jag städat = nu kan jag slappna av litegrann. Nu hade jag tänkt börja packa för London eftersom vi åker på söndag :D Fast jag suger på packa så det här kan bli jobbigt. Planera outfits i förväg är inte min grej

En outfit från igår. Gillar kombon med kjol, collagetröja och fett hår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback