i hate crocs and mondays

Haha kul citat va?? Det tycker jag. Men så var redan veckans jobbigaste måndag över! Dagen har till min stora förvåning gått väldigt fort trots att jag jobbat till 7! jag kanske har sovit bort lite tid, jag vet inte, har bara varit sjukt trött och haft rispåsar under ögonen. Men nu har jag iallafall nyss kommit hem och har bara hunnit ta en dusch och snart är klockan halv 9!!! Herregud tiden går så fort att jag får svindel.

Nu måste jag blåsa det lilla håret jag har kvar (fyfan vad jag längtar till torsdag då ska jag få nytt, fint jul-hår) Sen är dag dags för paradise hotel, ÄNTLIGEN !!! 3 gånger i veckan är för lite. Som tur är kan jag förhandstitta på viaplay för jag orkar inte vara vaken till 11. Hej då vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback