friday


Jag idag, har ögonskugga. Var såå länge sen jag gjorde mig lite fin så det var kul hehe
FREEDAG JIPPI !!!! Jobbat idag men slutade redan klockan 1, yeey :) Då for jag hem och käka sen har jag varit på stan en sväng för att hämta ut mitt pass, shoppat alkohol och hämtat en snygg klänning. Sen har jag även varit och handla med my mama. Kom nyss hem men ska snart iväg IGEN för att skjutsa fanny och hennes boyfriend på galej.

Sen får vi se vad som händer. Mama har polare här och eftersom jag inte har någon dörr vet jag inte vad jag ska ta mig till... kanske går till solariet. Mitt andra hem. Vill också på galej!! Meen får hålla mig till morgondagen. Nu ska jag skjutsa dom små rävungarna hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback