Den nya Sandra talar

Hej mina små pigor. Det här är den nya Sandra som talar. Jag har haft en så jävla bra dag och jag har ny energi och ny livsvilja. Allt detta trots att dagen kanske inte började på bästa sätt... jag var dödstrött när väckaren ringde och att gå in till stan klockan 6 var inte kul. Morgonpromenader i all ära men kanske inte innan gud har vaknat till. Men jag överlevde och kunde sätta mig till ro på bussen och se paradise hotel hehe. Morgonen fortsatte lite sådär, första halvan gick bra men sen slutade internet fungera så jag kunde inte se mer paradise och jag upptäckte att jag satt mig i mitt eget tuggummi. Så resterande tid av bussfärden ägnade jag åt att försöka klösa bort tuggummit från brallan. Det gick inte alls så jag har gått runt med världens största tuggummifläck på rumpan hela dagen. Tur att ingen i Umeå känner mig......... Men tillslut hoppade jag av bussen och var framme, trodde jag. Jag var någon annanstans och vilse, jag började fundera om jag ens åkt till rätt stad för det hade ju inte förvånat mig ifall jag var i Luleå eller något liknande. Men jag var i rätt stad och jag kom till frisören till slut.

Där spenderade jag 3 timmar och det var 3 timmar av lycka. Älskar min frisör också, hon är så snäll och söt och hon gav mig en hårinpackning i julklapp. Sen strosade jag på stan litegrann, hade tänkt åka hem direkt men Umeås nya galleria lockade mig mer. Jag har alltså inte shoppat ett enda plagg sen Stockholm och det var en månad sedan, det kanske är därför jag varit brutalt deprimerad under denna tid. Men nu fick några fina grejer följa med mig hem och jag är som sagt gladare än någonsin.

Sen jag kom tillbaka till hemstaden har jag tagit en promenad i regnet för att grilla mig lite på suntan. Det enda bra med att vi har flyttat till stan är att jag kan sola när jag vill utan att slippa kriga om att få ta bilen, och att det finns mer killar att kolla på här än i furunäs. Jag blev iallafall 0,1 nyanser mindre blek och det var skönt att ta en promenad. Sen har jag varit på maxi för att inhandla livsviktiga grejer så som schampoo, hudkräm & choklad. Och nu kom jag nyss ut ur den bästa duschen ever och känner mig som en ny människa med nytt humör , nytt hår och ny hudfärg.  Tänkte avsluta kvällen på bästa sätt och se paradise hotel. Såna här dagar måste man ha ibland, helst av allt skulle jag inte jobba utan jag skulle vilja vara hos frisören och sola solarium VARJE DAG. Det skulle bli dyrt, jag skulle måsta ta lån & slutligen hamna i lyxfällan, så det är tyvärr inte aktuellt...

Här kommer några bilder från today:
Nej nu är det strax läggdags. Imorgon är det redan fredag !! Fantastico!! Slutar dessutom klockan 1 om allt går enligt planerna. Då ska jag handla alkohol för i helgen är jag ledig HEEELA helgen och jag vill dricka drinkar som aldrig förr. Are you in?? Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback