3 paljetter om dagen är bra för magen

En lugn fredagkväll, som vanligt med andra ord hehe. Jag kommer ihåg när man var ung och orkade festa tvådagars varenda jäävla helg, hur orkade man?? Det kanske var för att man hade en ren och fin lever. Nu liknar den en karl johan-svamp och därför blir jag så bakis.

Så istället blev det som sagt en lugn kväll, har solat solarium, myst med tjejisarna hos emma & sen varit hemma å provat festkläder. Är lite för taggad på fest hehe... Hittade iallafall en jättefin klänning som jag glömt! Köpte den för några år sedan, den är svart, paljettig och har världens snyggaste rygg. Det är just därför jag aldrig vill slänga kläder, nån gång kommer man tycka om dom är snygga igen! Den här klänningen är egentligen jättelång men med ett hårband i midjan är den som ny! Det är så himla billigt å bra att shoppa i sin egna garderob.

The dress I'm talking about. Jag har två svagheter i livet: Paljetter & tatuerade killar. 

Det är kaos på mitt rum, miitt hår ser ut som en pumpa och min ryggrad ser ut som en fisks hehe sorry. Nu kan jag inte hålla uppe ögonlock vi hörs kanske imorrn om jag har en stund över<3 toodels

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så grymt fin och har följt dig ett bra tag. Men på den här bilden ser du så extremt smal ut, hur mår du egentligen? Kram

2013-12-21 @ 22:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback