VINTERJACKOR

Hejhej här ligger jag i min säng,fryser och kollar på vinterjackor. Det är ett av dom svåraste köpen man gör i livet tycker jag. Dom är ju oftast väldigt dyra och fula. Men huvudsaken är ju egentligen att dom är varma, speciellt för mig som alltid fryser som en liten fågelunge.

 

Här är några fina jag hittat nu på morgonkvisten. Den från soaked in luxury köpte jag förra vintern och den är fin men egentligen lite för kall i 30 minus. Det jag egentligen behöver är nog en äkta varm, tjock och ful fjällräven eller en heltäckande skoteroverall.......

NÄ nu måste jag starta denna dag, med en powerwalk as usual. Sen måste jag städa då vi har visning på huset idag och sen ska vi hälsa på mormora. Så nu blir det full rulle tack å hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback