vill vara en kanin i höst


Just nu är höstmodet det ända jag tänker på. Är så less på sommarmode och alltid frysa hehe. Jag vill klä mig i jeans, tjocka mysiga tröjor, PÄLS och världens snyggaste skinnjacka som jag köpt och kan visa senare hehehe. Meeen nu behöver jag en ny päls att ha utanpå skinnpläden och dom här ovan är ju sååå fina och jag har nog kollat på dom i typ ett år. Dom är inte så jävla dyra heller så jag funderar på att slå till. Frågan är ju med eller utan luva?? Luva är ju skitsnyggt men passar ju inte på fest direkt... hmmm thinki thinki

Pälsarna är ju dessutom i äkta päls, av kanin och tvättbjörn. Har jättelänge velat ha en kanin, död eller levande spelar ingen roll. Nej jag skoja bara. Hoppas inga pälshatarmänniskor läser min blogg och kommer kasta blod på mig på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback