TISDAG

Hej på er mina vänner, vad gör ni??? Själv gör jag inte så mycket :) Jag är ledig :) Men var tyvärr tvungen att vakna tidigt ändå för anticimex skulle komma och ta bort mina nya grannar (getingarna). Ska bli skönt att dom flyttar ut igen. MENMEN då gick jag ut på en promenix, det började såklaaart spöregna så jag var en dränkt katt när jag kom in......... men jag torkade. Sen har jag inte gjort så jävla mycket, chillat, fixat mig och lyssnad på podcasts. Varför har jag inte kommit på det tidigare?????? FINNS inget bättre än att lyssna på en bra pod. Har lyssnat på Isabel Adrian och Rebecca Stella och jag älskar dom, dom är så kloka och fina.

Jaja nyss hade jag tänkt dra till city för att agera smakråd och kompisen emma och hennes presentpappers-köp. TYVÄRR så såg jag att jag inte hade någon bil hemma just i sekunden som jag skulle dra... fan i apan tänkte jag då. Ska bli skönt att flytta till stan då slipper jag köra bil hela tiden. Så nu väntar jag på att en bil ska komma hem. Hade kaanske tänkt ta tag i bloppis del 2 men det är lite jobbigt. Ni kan fortsätta titta på bloppis del 1 HÄR så länge hehe.
 
Här är jag idag, ganska snygg faktiskt hihi. Jag brukar altid säga och tycka att jag är ful men jag ska inte säga det mer för då blir man ful. Fast har lite ångest över att byxan sitter fast där den ska men jag har börjat inse att det är snyggare att inte se ut som ett benrangel, och det vet jag att ni också tycker ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback