The weekend of saandrali

HejHEJ. Oj vad det var längesen ni hörde av mig, har jag någonsin haft en såhär lång paus?? Jag tror typ inte det. Så jag hoppas ni saknat mig för annars kommer jag sluta blogga helt. Iallafall så har det hänt en hel del sedan vi hördes sist, jag kan ta det lite snabbt i form av instabilder och personliga brev. Så here it comes, the weekend of saandrali.
Lördagen skulle jag ju egentligen jobba 10-18 men jag fick sluta 11 tihi. Så då for jag hem och åt lunch, sen skulle fanny ha skjuts till stan så jag var schysst och ställde upp. Sen skulle jag handla till kylskåpet och det var skittungt att bära jag trodde min axel skulle gå ur led. Jag hoppades att en snygg kille skulle hjälpa mig att bära men de enda killarna jag såg var turkar så jag fick sköta mig själv. Sen for jag hem och solade ett tag innan jag gjorde mig redo för partaj
Började kvällen med en drink hemma på altanen i solens strålar och sen skjutsade mamma mig till fest. Firande för Erika som fyllt 20 var kvällens aktivitet! Tyvärr råkade det bli lite väl mycket av goda och kvällen slutade väldigt tidigt och jag somnade i min mammas säng hehe

Söndag var jag alltså fett bakis. Låg mest i sängen men lyckades sedan följa med mamma på solbacken där vi hittade fanny. Vi handlade kul grejer som schampoo, filt och lion-godis. Sen for vi även på hemmakväll och avslutade äventyret med en middag på stigs konditori.

På kvällen såg jag och mamma skräckis och åt gottis. Vi såg "The purge" och jag trodde fakiskt att den skulle vara mycket läskigare än vad den var. Vi blev aldrig ens rädda så den här rekommenderar jag för barn mellan 5-9 år.

Igår var den måndag och först var jag på stan , sen hämtade jag min killpolare sebbe och sen for vi och träffade emma å saris på vitbergsbadet. Vi badade till och med i poolen, det var ganska farligt och äckligt för det var 10000 barn. Speciellt många ginger-barn var det och jag blev rädd att dom skulle ta över planeten. Det gjorde dom inte igår men det är ju en dag idag också så vi får helt enkelt vänta och se.

På kvällen hängde jag, emma å sara vid älven ett tag innan sara skulle på dejt med sin kille. Då gick jag och emma på en egen dejt på bio, vi såg grown ups 2 den var ganska dålig.


IDAG är det tisdag. Jag vaknade med en jävla ångest för att jag ätit så onyttigt och blivit fet över helgen. Därför har jag nu druckit en redbull och ska ge mig ut på powerwalk. Sen ska jag nog lunchdejta med emma å sara som också har semester hihi wiho tur det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback