the bishops arms

Gokväll mina vänner. Jag har just kommit hem från en middagsdejt med polarna. Åt en krämig räksallad och den var minst sagt krämig och jättego, så den rekommenderar jag starkt till er läsare om vill äta middag med mig på bishops. Har hunnit vara ute på en kvällspromme och fyfaan va kallt det börjar bli om kvällarna.. hur ska man överleva i 30 minus????? fyfaaan vill dö av bara tanken och tycker det är synd att vi människor inte kan gå i ide som en björn, det verkar nice. Livet som björn. Det kanske jag vill bli i mitt nästa liv. På sommaren är man med kompisar och sina söta björn-barn och äter goda bär. Sen när det närmar sig vintern hittar man ett nice ställe där man kan sova bort hela den jävliga vintern och sen när man vaknar igen är det sommar och sol. Fast är det verkligen så det går till?? Det låter ju helt sjukt att sova i ett halvår?? Finns det någon björn-expert som läser min blogg som kan skriva en kommentar om hur exakt ett björnliv ser ut.

Nu funderar jag på en annan livsviktig fråga: ska jag tvätta håret nu eller imorrn? Svårt beslut. Men tror det blir imorrn för det tar ju så himla lång tid att torka. Istället ska jag städa mitt bombade rum och sen se harry p!!!<3 Eller wallander, vill se dom nya men vet inte vilken som är den första. Får forska i det. Hej svej


Kommentarer
Postat av: Emma

När kommer bilden på kappan? :((((((((((((((

2013-08-20 @ 08:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback