STOCKHOLMS-SHOPPING DEL 3

 


Nuuu kommer sista delen av stockholmsshoppingen, bättre sent än aldrig hihi !
 

En skjorta som jag ska ha dom dagarna jag känner att jag vill vara en zebra för en stund. Det är ganska ofta jag vill vara en zebra, fint djur och verkar ha roligt med kompisar på savannen
 

SMYCKEN. Älskar ringen, den får sitta på mitt finger tills den byts ut av en förlovningsring med ÄNNU större diamant och den ska dessutom vara äkta
 

Bästa jeansen!! Älskar ginas "kristen zip jeans", dom sitter som ett smäck!
 

Väska från lindex, en liten mulberry-lookie fast till ett betydligt bättre pris och betydligt sämre kvalité hehe. DIGGAR DEN ÄNDÅ
 
Ett sexigt negligé. Hehe nej skoja det är ett linne. SUURPRISE att jag köpte ett linne med smala band eller hur?? Naaaat. hehe. men nu har jag köpt linnen så det räcker till en hel armé så nu får det vara nog


Det var nog allt! Tror jag. Eller nej nu kommer jag på att det är en tröja jag inte visat. Men det orkar jag inte göra heller sorry. Sen har jag köpt underkläder också men dom ska jag nog inte visa för det känns inte bekvälmt speciellt inte när jag till och med fått svar av en kille som är intresserad av att vara min sugardaddy hahaha. Hmmmm alla kanske inte förstår när jag är seriös och inte hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback