STARDOLL

 
 
Hej. Jag är jättetrött jättejättetrött alltså. Så jag ligger i sängen och spelar stardoll men det är inte så kul för jag har inga kompisar där. Jag hade två vänner, en var min syster men hon har lagt ner sitt stardollande... jätteledsen blev jag för det. Sen hade jag en annan kompis som hette "matrosen5". Det var en 9årig tjej som skrev snälla saker i min gästbok och som skickande fina presenter. Men nu såg jag att hon tagit bort sin användare :'( Så nu är jag ensam. Därför vill jag att ni blir medlem på stardoll.com och skickar en vänförfrågan till mig. Jag heter "sandralindahl"

Nu ska ni få se hur min doll och mitt hus ser ut


Fint va??? Det roliga med stardoll är att köpa kläder, mixa och matcha outfits och att inreda sitt hus. Det bästa är att man kan köpa märkesgrejer till bra priser, jag köpte t.ex. en chanelväska för 8 stardollars och det hade jag aldrig kunnat göra IRL heheh.

Så bli medlem och plz mobba mig inte för att jag spelar barnspel. Det är kul
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback