"söndag"-kväll


Ikväll har det känts som en typiskt söndagkväll - hängt med bäztis, ätit gott, (SER NI EN NY POLLY HAR KOMMIT) slappat i soffan framför paradis hotel & varit bakis. Men hipps happs så kom vi ju på att det är ju fredag imorgon!!!!! Eller i vårat liv är det fredag varje dag, nästan. Wihooooo jag älskar semester. Önskar man var ledig JÄMT!!! Vill bli hemmafru - plantera plantor och laga mat. Och kanske skaffa ett nytt intresse t.ex. kaninhopp eller golf. Ingenting är omöjligt mina vänner utan vi kan bli hemmafruar allihopa och springa över till varann i våra louboutins och dricka skinny lattes. Vilka är med mig? Fast vi får inte bli några desperate housewives som mördar och förgiftar varandra utan jag föreslår att vi håller oss till lagarna. Hehe sorry nu har jag ingen röd tråd som vanligt när jag är trött, för trött är jag nå så in i !!!

Så nu hade jag tänkt se lite paradise sen sova. Det har äntligen kommit nya avsnitt på viaplay WIHOOOO så glad jag blev när jag såg det. Fan vad jag saknat dom allihopa<3 Önskar att jag var där med dom. Synd att jag missade när dom hade uttagningar till paradise sveriges nya säsong, jag hade vunnit. Nej skoja jag hade nog åkt ut först och flännat hela tiden, sen gillar jag inte att ha sex i tv. Been there done that. Heheehee nej skoja igen. Alltså om att jag done that

Nu är det time to sleep, see you tomorrow animals <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback