Ska man vara fin får man lida pin


Heeere are my new nails!! Men ordspråket "ska man vara fin får man lida pin" har jag än en gång insett sanningen i... jag vaknade inatt och hade så JÄÄÄVLA ont i naglarna!! Jag tror jag har en otroligt känslig nagel för emma hade typ inte ont alls när vi gjorde den men jag "grinada illa" (visst heter grimachen så??) flera gånger. Jag brukar ha ont i naglarna bara när jag klöst bort nagellack och det här var ju typ tusen gånger värre med all filning och borrning. Jag skulle hellre gå till tandläkaren om det var billigare.... men men jag blev ju fin iallafall, det blir jag inte hos tandläkaren hehe

IDAG vaknade jag av att byrackan skällde... jag ska börja ha gevär bredvid sängen. Men då hann jag se lite vakna med the voice och sen gå på prommis. Nu har jag gjort en smoothie och lyssnar på hasse aros podcast. När jag i framtiden ska leta min blivande man så är ett krav att han ska ha likadan röst som hasse aro.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Undra om jag kommer kunna schampoonera håret med dessa naglar. Gud endå jag är handikappad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback