Redo för höst&vinter

 

Förra veckan inhandlade jag nya höst/vintershoes. Så nu är jag redo för helvetet som komma skall. Bootsen med nitar har jag redan hunnit använda en massa och dom passar mig som handen i handsken. Eller foten i skon kanske man säger i ett sånt här sammanhang. Uggsen ska jag bo i. Har aldrig haft uggs förut för tycker inte det är så jävla snyggt om jag ska vara ärlig. Men dom här var billiga och så jävla sköna så jag slog till ändå.

Hoppas att det aldrig blir vinter. Det finns absolut ingenting bra med vinter. Nu gillar jag inte ens jul längre. Kanske julkalendern men det är det enda bra jag kan komma på med vintern................... fyyyyyy. Jag ska jobba jättemycket på den globala uppvärmningen och göra så det inte blir vinter här. Eller så flyttar jag till syrien och gifter mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback