paradise hotel

Nu har jag sagt godnatt till min mamma och till min stardoll, då är det dags att gå till bädds och se ett avsnitt av paradise hotel norge, det bästa programmet EVER. Är det någon som börjat se det ännu?? Snälla gör det för jag vill ha någon att diskutera med.

Just nu håller jag på att se ett ganska jobbigt avsnitt, min favorittjej Tina åkte just ut och min kille Kristian Rene är jätteledsen, hatar att se min älskling gråta. Men jag hoppas han överlever och vinner.

Här är tina, en bra, rolig och busig tjej. Kommer sakna henne jättemycket. Jag hoppas tjejen som fick ut henne kommer få ångra detta starkt. Nu ska jag se hur det går

Imorgon kommer jag ha full rulle att förebereda resan men jag kanske säger hej och hejdå till er. Godnatt iallafall mina fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback