Oh my applepie

Heejhej på kvällskvisten. Är ni vakna såhär sent?? Det är tyvärr jag fast jag är jättetrött. MENMEN ikväll har jag först varit en sväng hos emma å wille för att hämta kamera och likör. Sen for jag på ica för att köpa mars-glass, godaste som finns. Sen for jag hem till min flickor, mammi och fanni. Vi hade tänkt se en skräckfilm men hade så jävla segt internet så vi kunde inte ens ladda hem en film.... men som tur är så funkade viaplay så vi har sett Taken 2. Den är bra och spännande men det är lätt att man blir lite ovän när man ser den för alla vill vara ihop med liam neeson. Också har vi ätit äppelpaj som våran bull-mamma bakat. Den var jättegod. Jag försöker pusha mamma att bli en bak-mamma. Hon verkar ha nappat litegrann, bra för mig

Nu sitter jag och ser slutet av pretty woman fast vill egentligen sova, är sååå fruktansvärt trött hehe. Men det känns för jobbigt att gå upp till min säng.. fast den lockar väldigt mycket för den är renbäddad. Men sen har jag ingen fin pyjamas så då är det en anledning till att stanna här nere. Hmmm detta tåls att fundera på. Men nu ska jag hälsa på min stardoll, fast det är inte så kul för min stardoll är bankrutt. Så istället ska jag se brottskod som börjar nu, det är ju fan ett måste att se eftersom det kommer från skaparna av p3 dokumentär och det älskar jag.

Det här blev osammanhängande.Sorry men jag är trött OK??


Bull-Mammas äppelpaj ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback