natti


Gokväll. Filmen vi såg var inte så hemsk och ganska konstig. Det roligaste var att Draco Malfoy var med, han dog, äntligen. Nej skoja jag tror ändå att han är en ganska bra kille innerst inne. Men han är lite väl mycket bad boy, till och med jag tycker det. Badboys är sååå 2012, nu är det gentlemän som är inne igen. Har dock hört att de kan vara utrotningshotande, vet ni om det stämmer?? Det vore ju synd för isåfall kommer planeten gå under. Jag vägrar då att bli på smällen med nån kille som lämnar mig på gatan utan pengar och boende när jag är i 8e månaden. Tycker ni jag ska fortsätta med detta, alltså att skriva vilken typ av killar som är inne och inte bara om mode??? :) Tacksam för era kommentarer och synpunkter, er resa räknas.

Nu har jag pratat klart om människo-killar och tänkte övergå till katt-killar. Dom är också jobbiga, speciellt min bullen för jag ville sova med han men han gick ner. Där var jag nog klar.

Nu ska jag sova för jag är trött, är så JÄVLA glad att jag inte är en av dom som börjar skola imorgon. Jag är fortfarande så skol-less att jag skulle kunna lägga mig framför en skolbuss. Så imorgon kan jag sova länge igen för jag har semester. Tack gud du allsmäktige i love you sometimes. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback