nails

Imorgon ska vi göra våra nails!!! I'm sooo excited. Så himla kul att ha en lång nagel. Mina egna är verkligen inga man vill hänga i julgranen (fast det kanske man inte vill med någon nagel, hade varit ganska creepy) Men långa naglar är ju så fiiint och då hoppas jag att jag kan sluta med mitt dumma psyko-beteende, dvs, klösa på skinnet bredvid naglarna. Det låter äckligt och det är det men jag kan ej sluta. Har det blivit en liten flisa måste jag fortsätta och då finns det inget slut och det enda som räddar mig är om jag sätter på ett plåster. Och just nu är det verkligen åt h-vete på min egen nagel-front då jag råkade raka bort en stor bit när jag skulle raka benen. Gjorde så jääävla ont och gjorde bara så jag klöste mer på mitt skinn. En ond cirkel. Hoppas cirkeln får ett slut imorrn!

Så nu har jag kollat på lite nail-inspo för att veta hur jag ska göra. Men det är ju sååå himla svårt att bestämma sig när det finns så många fina naglar. Nu när det närmar sig höst-tider tycker jag det är så jävla snyggt med svarta naglar.. fick typ gåshud av att se brolles tjejs snygga svarta långa naglar... soo sexyhehe. Men jag tror nog jag ska köra på en vanlig manikyr för under mina 20 levnadsår har jag alltid drömt om att ha en snygg manikyr. Och då kan man ju alltid måla dom svarta när man blir less?? visst??

To be continued....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback