mys-shoppat

Nu när ni läser rubriken kanske ni tror att jag köpt sex-leksaker, det har jag inte. Sanningen är den att Idag gjorde jag riktiga fynd till mys-höst-garderoben. Ibland kan det kännas ovärt att köpa myskläder men när man väl är hemma så är man så jävla glad att man gjorde det hehe. Egentligen använder jag myskläder mer än vanliga kläder så borde köpa fler hehe. Ni kan få se iallafall

Vääääärldens skönaste byxor från twilfit. Fyndade dom för halva reapriset!! Vill fan gifta mig i dom här brallorna

En finfin mysdress som jag fyndade för endast 260 kr!!!! Alltså både tröja och byxa, helt sjukt bra pris ju. Så den ska jag mysa runt i denna höst och känna mig som en holleywoodfru / fjortis

Mystoffel. Jag är alltid kall om min fot och går typ aldrig utan toffla här hemma. Och ballerina-tofflor är den bästa varianten!! Detta är mitt tredje par hehe... har två par sen innan men nu är det bara en ynka ensam toffel kvar.. jag undrar vem i familjen som äter tofflor


Den här godingen passar mer in i fest-garderoben. Smala axelband och djup ryggurringning... jag föll som en tjägla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback