monday

Godmorgon<3 Eller det kanske inte är morgon men det känns lite som det för jag åt nyss frukost heheh. Iallafall så klev jag upp vi halv 11, var så jäävla trött och hade kunnat sova tills nu men jag krigade mig upp ialalfall. Var såå tråkigt att vakna upp själv här hemma... önskar att jag var kvar i stockholm och vaknade med mina polare. Sååå mycket roligare och mysigare hihi


Men men krigade mig upp som sagt, skulle nämligen hämta min mamma, fara på elgiganten för att kolla efter dammsugare och kamerasladd. Efter det var gjort strosade jag på stan ett tag och nu har jag varit hemma ett tag, ätit frukost och sett paradise hotel hihi. Nu måste jag ta tag i upp-packning av resväska... Mitt rum är en bomb. Men det känns lite jobbigt och jag är trött så kanske tar en powernap först hihi. Jag älskar semester. Vill alltid ha semester, tack på förhand

Två bilder från idag.
 
1. Jag i provrum i min nya blus från el stockholmo. Ganska dålig bild men den är jätteffiiiiin och har snygga skinndetails. Jag kan visa bättre sen

2. Frukost, det godaste som finns: Smoothie och finncrisp. Gud endå vad jag saknat det hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback