mini-shoppat

Alora!! Vilken summer-day det är idag alltså!! Det älskar jag, speciellt när man kör en trasig bmw utan ac. Där var jag ironisk. Till och med mina tuggummin smälte.... Men hade iallafall a fun time på solbacken with my angel emma. Skulle ju kolla på en bruun boot men jag fick väldigt fula ben i dom så jag gjorde inget boot-köp. Istället blev det lite smått o gott, take  a look:


En väldoftade parfym från min idol Taylor Swift. Nej skoja hon är inte min idol hon verkar vara psycho. Men den kostade endast en 200-lapp så det var värt tyckte jag, för den luktar gott och man behöver ju inte säga till folk att det är en taylor swift-parfym om man inte vill. Fanns även fler parfymer på rea på lindex på solbacken så ett hett tips från mig är att åka dit!

Sen köpte jag även ett kristall-halsband. Har velat ha ett sedan urminnes tider så blev jätteglaaa.

Nu har jag nyss kommit hem men ska locka håret och sen iväg på middagsdejt med flickvänner och pojkvänner. Inte mina pojkvänner utan deras då hehe.  See you alligators

Kommentarer
Postat av: jasmin

HAHAHA :) Köpte samma parfym och sa till min kompis att det är noname istället för taylorswift. Hon är ju seriöst lite störd... :D

2013-08-19 @ 20:53:55
URL: http://stereolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback