Lyxmiddag

HELLOO! Idag har jag varit på stan med moder, handlade bla massa gott så när vi kom hem slängde vi ihop en riktig lyxmiddag. Paj, sallad & färska räkor. FYFAN så gott det var med paj. Alltså vb-paj med romsås är typ det godaste man kan äta. Fattar inte hur jag orkat leva 2 år på en diet utan paj hehe. Ska börja på paj-diet istället.

Nu ligger jag i sängen och vilar, alltså är så sjukligt trött idag. Trots det blev jag ändå sugen på party när det blev såhär bra väder hehe. Men nää min lever kommer skrumpa och jag är alldeles för trött. Istället ska jag mysa ner mig i soffan med mami och se skräckfilm ? Men först ett avsnitt av paradise hotel och morotskaka hihi hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback