Lörda

Hejhej här är jag !! Igår var en kul kväll. Vi började hos mig med en drink på altanen, sen for vi på lite pre-party hos ingrid och sen for vi både på verandan och allstar hehe. Var faktiskt väldigt kul och det är inte ofta jag stannat på klubben till stängning men igår då jävlar hehe. Avslutade kvällen med bortamatch hos matfest-killen. Hehe nej skoja jag får hem och sov med min katt. Det var nog ett bättre val hehe
 
Idag har jag varit bakis, trött & törstig... men har ändå varit igång hela dagen. Har varit på stan med mammi, besökt möbelaffär, storhandlat matvaror & ätit en bakispizza hihi. Har även varit en sväng hos mormora. Nu har jag nyss tagit en jääävligt efterlängtat dusch och tagit på mig en sprillarns ny mysdress och slått igång ett nytt avsnitt av kardashians, å herre gud så skönt hehe

Nu ska jag kolla på den tokiga familjen och se till så min stardoll mår bra. På återseende mina vänner<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback