Langos & Snygg kille

Ikväll har vi ätit lango och dansat tango. Nästan. Vi köpte Langos för vi hade aldrig ätit det i hela våra liv så vi tyckte att det var dags. Det tyckte inte en snygg kille från Stockholm, han tyckte vi skulle äta wrap från hans stånd. Alltså inte från hans kön utan från hans mat-ställe. Visst heter det stånd? Konstigt ord som man skrattade åt när man gick i fyran. Jag lovade den snygga killen att äta där imorgon för då skulle han bjuda på en öl. Jag tackade ja, inte för ölen (jag hatar öl) utan för att jag vill ha barn som har lika snygga ögon som han. Tyvärr tror jag att jag kan ha minimerat chansen pga att jag suger på facebook-chatta. Han lånade min telefon och skrev till sig själv. När jag kom hem trodde jag att han hade skrivit hallå så jag skrev också hallå. Så nu står det hallå två gånger, från mig. Han måste tro att jag är psyko-störd. Jahapp..... det var dom barnen dom.. Jakten fortsätter

Efter Langosen for vi och hyrde film och nu har vi haft myskväll men fanny har redan gått och lagt sig. Jag och Doris funderar också på att lägga oss, kanske se morgan och ola-conny innan ögonlocket stängs. Fast jag såg det igår men det var så jäävla kul att jag vill se det igen. Ola-Conny är världens roligaste människa, det finns ingen som fått mig skratta så många gånger som han. Ni måste se måndagens avsnitt, då trampar han på en sjöborre, äter bläckfisk och tror på riktigt att åsnor är köttätare. Han tror att dom äter "animaliskt kött" som han kallar det. Hahaha alltså ni måste se, MÅSTE!!

Annars har jag hår-panik. Mitt hår har växt ut så himla mycket och det var fan fullbokat hos frissan så det är bara att hålla ut. Jag tappar hårslinga efter hårslinga och idag när jag var ute och gick med ebba såg jag en hårextension ligga vid vägkanten från någon tidigare promenad. Hahahah det var ganska kul tyckte jag ändå. Jag får låtsas att jag gör det med flit, att jag lämnar spår så jag kan hitta hem som Greta i Hans & Greta. Fast jag tror inte Greta hade extensions utan hon lämnade väll kaksmulor eller nåt.

Nä nu måste jag gå till bädds, när mina kvällsinlägg spårar ur vet ni att jag är trött. Imorgon ska jag upp i tid för att hinna powerwalka, tvätta mitt feta hår och sen kolla på en soffa med mami. Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

Haha jag vet vilken pojke du menar tror jag, han ville att jag skulle äta hans mexikanska wrap med men jag blev rädd och sprang iväg. Han var snygg ni skulle va fina tsm<333 hoppas du får till de ;);););)

2013-08-30 @ 09:27:14
URL: http://jenniifer.webblogg.se
Postat av: ♫♪ sandra

gott!

2013-08-30 @ 15:00:11
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback