JIMMY CHOO I WANT YOO

Det här är verkligen dagens wantie, och dagens stora ångestproblem eftersom jag övervägt om jag ska köpa den eller inte. Jag kom tillslut fram till ett nej. Så nu undrar jag: Är det någon där ute i cyberrymden som läser detta och vill ha mig som fadderbarn?

Krav:

? Behöver minst ca 10000 i månaden
? Du får inte vara pedofil
? Helst inte så många personliga möten men är det ett måste så ska det ske på offentlig plats.

Är du intresserad kan du nå mig här på bloggen, facebook.com eller på stardoll. På tal om stardoll ska jag logga in där nu och tröstshoppa lite till min doll hehe. Det var sååå länge sen jag spelade stardoll men snart har jag semester, då ska jag spela varje dag och bli den bästa dollen i sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback