Jetlagged

Hello my lovely ladies. Nu är jag hemma i Furunäs efter en helt underbar weekend i huvudstaden. Har verkligen haft det så himla bra med mina bästa väninnor!! Vi har shoppat, skrattat, åkt tunnelbana, druckit alkohol, shoppat lite mer, ätit god mat, sminkat oss, sovit med varandra, ätit pringles, gått på bio, druckit cider i spöregn, chillat på uteserveringar osv osv!!! Helt enkelt levt livet. Jag skulle vilja leva varenda dag på det sättet. Tyvärr har jag den ekonomin som krävs......

Nu är jag iallafall hemma, och har egentligen varit hemma ganska länge men jag har varit en sengångare på varenda rörelse jag gjord därför har det tagit så lång tid att äta frukost, duscha osv! sorry. Och har en till sak jag måste säga sorry för..... kom på att jag glömt laddar-jäveln och sladd-jäveln till kamera-jäveln. Ursäkta min svenska men va faaaaan!! Nu kan jag inte visa bilderna vi tagit och inte heller min shopping... bajsapa. Men men inte mycket att göra åt nu iallafall.... Men vår lilla pingla kommer hem nästa vecka så då kanske hon kan ta den med sig<3

Så länge kan ni få se lite instagrambilder, det blir kul:

Visst ser det kul ut?? Ja. Och visst är mina nya shoes värda att döda för hihi?? Mer pics sen då kompisar. Nu hade jag faktiskt tänkt sova, är helt jääävla död efter att ha sovit alldeles för få timmar, bärt hundra kilo bagage och färdats med tunnelbana och tåg och flyg och bil och ben. Så jag ska ta mig en powernap sen ska jag fara med mamma och handla och köpa pizza till middag. Ja ni läste rätt : PIZZA. Så jävla gott. Jag har inte ätit en pizza på 3 år. Banta kan man göra i graven.

Ikväll blir det mor och dotter- mys framför en film med gottis, precis vad jag behöver, jag är jetlagged. Eller jag har inte frågat min mor men jag hoppas hon vill hihi. Det jag saknat mest är min mamma, min dator och min morgonrock. Men jag är faktiskt lite less på att vara hemma redan.... jag kanske tar med mig min mamma och tar på mig morgonrocken och möter upp evan på stureplan ikväll. Vad säger ni om det`?? Hihi godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback