Gokväll och godnatt

Gokväll kompisar. Idag har varit en bra dag på min semester. Har lunchat och strosat på stan med emma å saris. Sen for jag hem och gick en promenad med fanny och ebba ner till älven, vi höll på svettas ihjäl så vi gick hem och for på ica maxi istället. Jag hade tänkt köpa en bok men jag hittade ingen bra så vi köpte grillad kyckling istället. Jag tror vi båda två har ätit grillad kyckling varje dag i 4 månader ungefär. Vi gillar grillad kyckling.

SEN for jag hem och åt smoothie sen bokade vi stockholmstripp!!!!!!!!!! Så redan imorgon åker vi ner till våran stockholmsjänta evelito ? Ska bli så kuuuul att äntligen träffa henne och att dessutom få åka till en annan stad och bara ha det bra ska bli så jävla skönt!!!!!

Så ikväll har jag packat, jag suger på att packa. Har även hunnit med en solarietripp med emmisen så vi är redo för stockholms killar

 
Snart ses vi min pingla<3<<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback