godnatt min skatt

Hej och godnatt. Nu är jag så trött att jag har problem att hålla ögat öppet..... idag har jag inte vilat en sek men alltså hunnit med väldigt mycket. Nu är jag kall som en isbit och försöker värma mig med en filt. Har varit ute med emma å evan en sväng och försökt planera våran kräftskiva vi planerar att ha imorgon. Det gick sådär hehe. Det får nog bli lite hur som helst men med kompisar och sprit kan inget gå fel.

Nu ska jag BUS:a mig och sen SOVA!! sååå skönt de ska bli hihi. Godnatt <3

Mina två änglar förra sommaren. Ikväll var vi tyvärr inte lika lättklädda... fyfan så svinigt kallt det är om kvällarna... vi hade vinterjacka. Gud endå jag måste börja äta mer bär och sen gå i ide som björnarna för jag kommer inte överleva i 30minus

Men just de ja nu ska jag sova så vi höres och ses imorgon. Förresten så söker jag en kille som kan komma hem till mig imorgon och fylla på kylarvätska i en bmw! Vem som helst är välkommen så länge du inte är våldtäksman eller zigenare. Ni når mig på facebook.com eller stardoll.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback