Godmorgon från glittrande hjorten

Hejhej och godmorgon på er. Idag vaknade jag upp och såg ut som harry potter när han gör en expecto patronum, det vill säga en glittrande hjort. Eller är det kanske en ren han är?? Jag vet inte riktigt, jag är ganska dålig på såna där djur med horn och blandar lätt ihop dom. Så det är något jag ska bli bättre på under hösten 2013.

Det jag menar med glittrande ren var att jag var glad och redo för en ny rolig dag. Jag har varit glad sen stockholmsresan, jag tror det var vad jag behövde. Nu är jag redo för första dagen på resten av mitt liv hihi. Har liksom varit deprimerad så det räcker och blir över. Men tiden läker alla sår som forni och dasha sa (ni måste lyssna på deras pod) och nu får jag fan vara färdigläkt.

NU är jag lite stressad faktiskt, ligger i sängen nyduschad som en blöt katt och hade iallafall tänkt klä på mig och blåsa håret innan jag far till stan. Ska shoppa på glasbanken så jag är redo för drinkkvällen hihi ? Hörs sen då
En bild från när jag hade en bra hårdag hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback