FRUAR OCH BANAN

Just nu sitter jag i min päls och ser Per Moberg laga mat. Just nu är jag kär i tre killar - Per Moberg, Hasse Aro & Mikael Persbrandt. Ni kanske ser ett mönster på killar jag gillar??? Dom ska vara äldre, snygga i håret, framgångsrika, ha mycket stålar och vara kända. Helst ska dom ha ett vin uppkallat efter sig

SNART börjar idol och det är såå bra tycker jag!!. Alla andra år har jag typ inte brytt mig om idol för jag har trott att jag varit cool när jag sagt "idol suger". Men det är ju skitbra!! Älskar Anders bagge. Är kär i han också tror jag eller iallafall väldigt intresserad av.

SEN är det dags för veckans höjdpunkt - SVENSKA HOLLEYWOODFRUAR!!! JAG BEHÖVER INTE SÄGA MER JAG ÄLSKAR DET. Och ikväll ska tydligen gunilla var helt jävla tokig. Fast det är hon ju i och för sig alltid hehehhe. Som pricken över i:et ska jag och mamma göra banana split hihi mumsi
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback