BIOTIPS

 


Alltså den här filmen MÅSTE ni se!! Vi såg den på bio i stockholm och den var så jäävla rolig. Fast det visste man ju redan innan när man ser att den tjocka tjejen från bridesmaids är med, jag älskar henne, hon är bäst i hela världen. Och Sandra Bullock är en annan favorit från barndomen, älskade henne för att hon heter Sandra och för att hon är med i "Speed" och "The Net". Det är faktiskt också jättebra filmer som ni borde se.

Iallafall så handlar den här filmen om att Sandra och bridesmaidstjejen är poliser och på jakt efter en knarklangare. Dom är väldigt olika och det blir lite problematiskt när de tvingast att arbeta tillsammans. Mer kan jag typ inte säga utan att avslöja allt bra så jag skiter i att berätta något och tvingar er att gå och se den istället. Jag skulle mer än jävligt gärna se den igen faktiskt, jag älskar bio och jag älskade den här filmen. En film som jag också vill se igen är world war z, fast i 3D. Så ifall ni hade tänkt bjuda mig på bio fast inte gjort det ännu pga. att ni redan visste att jag sett filmerna så vet ni nu att jag gärna ser dom igen och att det är fritt fram att bjuda ut mig på dejt. Erat kön spelar inget roll, transa går också bra.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Såg den igår, så himla bra!

Svar: jaa verkligen jätterolig :D
Sandra

2013-08-12 @ 20:00:06
URL: http://josefinenorman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback