a bag is a (gay)man's best friend


Väskor...  a man's best friend som man brukar säga. Eller är det om hundar man säger så? Fast är det en bög funkar nog båda, dom har ju både hund och väska. Jag är iallafall bättre vän med mina väskor än med min hund, tyvärr. Vet inte varför men min hund hatar mig. Eller ok jag vet varför och det är för att jag är arg när hon skäller. Men därför är det bättre att köpa en väska, en fin kostar ju typ lika mycket som hund och den skäller aldrig.

Synd att jag inte har så många tusenlappar över just nu.... är det någon som vill köpa min hund? Eller kanske har en snygg väska som skulle kunna tänka sig byta den mot min hund? PM:a mig isåfall. (min mamma har just lärt mig vad det betyder, det betyder att man skickar ett meddelande)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback