you're beautiful

2 bilder från exakt 2 år sedan. En glad sändi redo för fest.
 
Idag är det onsdag men jag tror hela tiden att det är tisdag, så jag blir iallafall glatt överraskad varje gång jag påminner mig själv om att jag har fel. Jag har varit på jobb till 12 & sen varit hemma och försökt kurera mig. Det känns som ett bi har stuckit mig på min halsmandel, så ONT gör det. Hoppas det är bättre innan helgen för jag vill på fest.
 
Jag har just varit och köpt pepsi max & redbull - två saker som jag hört är det ultimata för att bli kvitt en förkylning. Nu ska jag se en gammal svensk serie jag hittade på netflix, med Johanna Sällström aka Linda Wallander. Jag älskar henne. Synd att hon tog livet av sig. Jag hoppas jag kan bli begraven bredvid henne.
 
Så nu ska jag fylla ett glas fullt med IS och PEPSI och slå igång serien. Is är nog en av dom bästa uppfinningarna of all times, både jag och emmis är besatta av is. Det är därför vi är bästisar. Nu kallar bullen på mig att det är dax, gud vad jag älskar honom idag. Jag tror aldrig han varit såhär mysig och SÖT förut!!!! Synd att han är en katt annars hade vi kunnat vara ihop. Nu är han tyvärr lite för hårig för min smak
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback