victorias little secret

Tjatja bloggen.  Nu är jag och fannisen hemma från stan. Det var kul men vädret är ju mindre kul, det är fan ORKAN med ISVINDAR. Är ju ändå 10+ och sol så förutom det hade det ju varit jätteskönt ute!!! Synd på en så vacker dag. Nu chillar jag i fannys rum och ska snart käka. Sen måste jag skjutsa pappa och det känns skitjobbigt, ibland finns det inget så jobbigt som att skjutsa. Därför ska jag aldrig ha barn

 

 
Meee right now. Mitt ben ser ut som en banan. Hoodien är fannys från victorias secret, så hiiiimla fiiiiiiiin!!
 
Ikväll blir det som sagt inge fest tyvärr och det är jag ledsen för. Istället ska jag äta godis. Vill ha godis från hemmakväll MMMM de godaste godiset. Nu måst jag skjutsa farsan hoj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback