Torsdag

Hallå i stugan.
 
Idag har det varit torsdag hela dagen. En helt ok torsdag som jag spenderat på arbetsplatsen. Men det är ganska kul ändå för jag har roliga kollegor. Sen har det ju varit goväder och jag hade min nya skinnjacka, det var kul. Det jobbigaste under dagen har varit att jag varit utan mobil HELA dagen.... jag råkade nämligen slå in fel pin-kod tre gånger så min mobil låstes.... men jag fixade det direkt jag kom hem och då kunde jag leva normalt igen.
 
Har nu varit hemma ett tag, ätit middag och sett tv. Är så jävelusiskt trött.. längtar tills jag ska sova men riktigt än får jag nog inte gå och lägga mig... synd. Älskar att sova. Jajaja nu ska jag läsa bloggar, har lixom 800 olästa inlägg på boglovin.. puuuhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback