sunshine

 
Parfymer är ju något av det roligaste som finns att köpa. (fast inte lika kul för plånboken). Därför blir "dagens wantie" den här nya doften från Marc Jacobs. Jag har den i gult och I love it. Den här rosa har jag inte luktat på men bara genom att kasta ett ögonblick på den så vet jag att vi skulle passa bra ihop. Jag läste även beskrivningen av doften:

"Energifull och färgglad tolkning av Marc Jacobs Daisy Eau so Fresh EdT. Inspirerad av solens strålar som går genom regnbågen är detta en lekfull, feminin, blommig och fruktig doft som för dina tankar till varma sommardagar! Doften öppnar upp med fruktiga noter av jordgubbar, äppelblomma och grapefrukt för att sedan övergå till ett blommigt hjärta av jasmin, lilja och ros. I basen finner du feminina, sensuella noter av viol, ekmossa och amberträ. "
 
Visst låter det undbart smaskigt??? Den kan ni ge mig på min 20års dag som är EXAKT om två veckor!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback