SUNNY DAY

I morse när jag vaknade trodde jag att jag dött och hamnat i Silent Hill, det är inte en så rolig stad, det vet ni som sett den filmen. Det största problemet i den staden är att det ALLTID är grått och dimmigt, sen är det även en problem att det finns stor risk att bli attackerad av zombies och andra äckliga varelser. Som tur var så hade jag inte hamnat i Silent hill, det var bara jävligt dåligt väder. Men efter några timmar började solen lysa och då började även jag lysa. Vädret har så himla stor påverkan på humöret alltså, heelt sjukt!
 
Jag har nyss varit ute på en lång solskenspromenad med vovven och det gjorde susen. Idag är jag som sagt ledig och det gör ju ännu mer susen. Nu ska jag snart äta lunch och sen åka in till stan. Ha en underbar dag mina vänner ?
 
 
Bilder från våran solskens-promenad. Visst var ebba stilig på bilden? Det är inte ofta hon är det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback