Sommarnytt


 
Nytt och fint och jättebra är några ord som beskriver dom här bilderna. Skinnjackan har jag kollat på skitlänge, jag behövde en ny skinnjacka och denna sitter jävligt snyggt så det var ett värt köp. Klänning och shorts var kanske lite mindre värt. Spec då det aldrig blir så varmt i sverige att man kan ha shorts... och tyvärr har jag ingen resa inplanerad heller... blir ingen årlig festresa i år....... buhuu. Men innerst inne hoppas jag ändå att jag åker till ett varmt land i sommar. Då kan jag ha shorts och klänning. Shortsen var kärlek vid första ögonkastet och emmawi, jag kommer älska dig föralltid för att du hittade den sista 34:an

P.s. Mamma och pappa, snälla låt mig bo kvar i huset. Jag ska inte shoppa mer men ni måste ju förstå att det här var saker som behövdes. Iallafall jackan. Tack och hej älskar er hihi

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vart är klänningen ifrån? =) kram!
Din blogg är grym!

Svar: Den är från H&M!:D Åh tack söta du<3<3
Sandra

2013-04-01 @ 22:17:08
URL: http://ffeliciawessberg.blogg.se
Postat av: Sara

Var är klänningen ifrån?

Svar: H&M:)
Sandra

2013-04-02 @ 14:40:13
Postat av: Carolin

Sjukt fin klänning!! Var köpte du allt? :)

Svar: Klänningen, shortsen och örhängena är från H&M:D Och jackan från cubus:)
Sandra

2013-04-02 @ 16:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback