snartär de fest

HOla Amigos. Det gick fint för mig att jobba till 12 o clock. Då for jag hem och åt lunch, städade, duschade, fixade mig, städade igen & nu har jag inget att göra, satt mig nyss i soffan och blir uttråkad direkt. Jag försöker dessutom hålla igång för sätter jag mig ner är det stor risk att jag somnar. Jag är skittrött hehe... steg upp alldeles för tidigt... jag var liksom helt KLAR kl 6.
 
Nu ser jag iallafall på unga mödrar & det får mig att undra, är varenda jävla tonåring gravid i danmark?? Det är alltid nya tjejer varje gång jag kollar. Och varenda en har blivit lämnade av sin kille också går dom på bidrag och piercar sig hela tiden. Därför ska jag nog inte flytta till Danmark. Antingen ligger det en förbannelse över landet eller så har dom väldigt dålig sexualundervisning i skolorna.
 
 
Me right now. Väntar på att min far, Kent, ska sluta jobba. Då ska jag hämta upp han och sen ska vi på våran favoritaffär ICA MAXI. Sen ska jag hem och drinka wihoo hih. Men ska nog inte bli lika packad som förra helgen för jag ska på fest imorrn me. Oj oj hur ska det gå undrar både ni och jag. Har inte festat tvådagars sedan .. hmmm.. stadsfesten typ. Och då var jag inte kry kan jag lova
 
MEN nu ska jag snart fara och sen får jag besök av några flickor och kanske pojkar som vill drinka tillsammans med mig hemma hos mig.
 
Nä nu ska jag fara, vi måste även hinna på apoteket för att hämta ut medicin till våran häst som gipsat benet??? Ehhh har dom häst-medicin på apoteket?? och kan en häst ha gipsat ben?? Två frågor jag funderade över iallafall. Tydligen så kan dom det. Det är inte mycket jag vet om vetrinär-yrket egentligen. Synd. Det hade varit ett kul jobb. Att avliva djur. Nej skoja bara, att rädda djur hade varit kul. Speciellt igelkottar och hjort som skadats i trafiken.
 
Ni kanske tror att jag redan är full, det är jag inte och inte påverkad av någon annan drog heller. Jag är bara lite busig, uttråkad och tankspridd. Farlig kombination. Nej nu ska jag dra, vi hörs när vi hörs och förhoppningsvis ses vi ute på klubben ikväll. Ni får gärna bjuda mig på nån drink men helst inte shots om jag ska överleva morgondagen också. Jag tror aldrig jag har blivit bjuden på en drink av min kille. Det tyckte min mormor var dåligt, själv blev hon alltid bjuden på inträde till pardans-lokalen av killarna. Hon kanske var / är snyggare än mig. Eller så var helt enkelt killarna mer generösa förr i tiden. Mycket var bättre förr, t.ex. så var det lätt att få tag i hembränt och man fick ha getter inomhus. Det hade iallafall min mamma
 
Nu ska jag då verkligen dra innan detta spårar ur ännu mer. Vilket konstigt väder det är ute?! Spöregn och solsken. Ännu en dålig kombination.
 
TJING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback